OCZYSZCZAJĄCY PEELING W ŻELU Z DROBINKAMI LAWY
Ratunek dla skóry potrzebującej oczyszczenia
U nas kupujesz bezpiecznie. Mamy ponad 20 lat doświadczenia.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Idealny dla skóry borykającej się z drobnymi niedoskonałościami, błyszczeniem i rozszerzonymi porami. Zawarte w nim granulki z pyłu wulkanicznego łagodnie usuwają martwe komórki naskórka i uwalniają zapchane pory. Dzięki peelingowi w żelu Pure Scrub Twoja skóra jest zmatowiona, odzyskuje świeżość, a pory są zwężone.
Korzyści w pigułce:
Udowodniona skuteczność
87%** Pory są uwolnione z zanieczyszczeń
89%* Skóra jest oczyszczona
86%* Cera jest przyjemnie świeża
Sposób stosowania: Aplikuj rano lub wieczorem, 1-2 razy w tygodniu. Aplikuj na dokładnie oczyszczoną z makijażu, zwilżoną skórę. Rozgrzej w dłoniach niewielką ilość produktu wielkości orzecha. Delikatnie masuj, bez pocierania i uciskania, omijając okolice oczu. Spłucz wodą.
Typ skóry: Tłusta, Mieszana
Konsystencja: Z mikrogranulkami
* Test satysfakcji - 102 kobiety - natychmiastowy rezultat
** Test satysfakcji - 102 kobiety - po 14 dniach.
*nasze formuły mogą się zmieniać, przejdź do listy składników na opakowaniu, która jako jedyna jest wiarygodna.
CLARINS |
Marka Clarins powstała z pasji jednego człowieka - Jacques Courtin-Clarinsa do kobiecego piękna.
W 1954 roku otworzył on Instytut Piękna, gdzie rozwinął pionierskie zabiegi na bazie naturalnych ekstraktów roślinnych, a jego firma była pierwszą, firmą kosmetyczną, która koncentrowała się na wykorzystaniu wyciągów roślinnych w swych produktach. Marka szybko stała się liderem pielęgnacji skóry we Francji (1980) i w Europie (1990), a salony Clarinsa odniosły wielki sukces. Do sukcesu marki przyczynił się również fakt, że marka za swój priorytet stawia w inwestowanie w badania naukowe i rozwój.
Obecnie firma Clarins jest jedną z wiodących firm na rynku kosmetyków selektywnych w Europie i należy do grupy Clarins Group. Firma działa z powodzeniem na rynkach pozaeuropejskich, w obu Amerykach, Afryce i Azji.
Clarins to więcej niż marka. Odwiedź ogrody, w których uprawiamy wykorzystywane przez nas rośliny,
poznaj nasza rodzinę i odkryj kim dla nas jesteś.
* Źródło: NPD BeautyTrends, łączna sprzedaż w 4 krajach: Francja, Włochy, Hiszpania (Półwysep) i Wielka Brytania, produkty do pielęgnacji skóry sprzedawane w sklepach perfumeryjnych prestiżowych marek, sprzedaż w 2012 roku.