TERRY DE GUNZBURG FLAGRANT DELICE Woda perfumowana PRÓBKA 6ML

  • szt.
  • 45,00 zł / szt.
  • 6 ml ( 7,50 zł za 1 ml )

PRÓBKA 6 ML

Próbki zapachów przygotowujemy ręcznie w szklanych epruwetkach z atomizerem. Zamawiany zestaw próbek nie może zawierać trzech lub więcej takich samych produktów.

W przypadku próbek przygotowywanych ręcznie na życzenie Klienta, nie przysługuje Państwu prawo do zwrotu. Więcej informacji w zakładce Próbki.

 

Zobacz pozostałe pojemności

Rozmiar: wersja podróżna
Stężenie zapachu: woda perfumowana
Rodzina zapachowa: orientalne

Flagrant Délice

Intensywnie kuszący zapach Flagrant Délice jest przepełniony aromatami mleczka migdałowego i dojrzałych na słońcu fig. Kusząca kombinacja nowoczesnych i naturalnych składników tworzy bogatą mieszankę.

Na otwarciu zapach uderza cielesną nutą gorzkich migdałów, którą równoważą bergamotka i mandarynka. Serce zapachu otula magnetyczną roślinno-mleczną wonią śródziemnomorskiej figi wzbogaconą czerwoną porzeczką zanurzoną w nutach zapachowych bobu tonka i białego piżma.  Nieco zawadiackie nuty górne odkrywają zakazany aromat dojrzałych na słońcu fig przepełnionych jasnymi i musującymi nutami owoców cytrusowych oraz mięsiste płatki kwiatów. Świeże, kwiatowe nuty środka idealnie równoważą nutę dojrzałej figi. Nuty bazy tchną gorzką esencją migdałów, za którą ciągnie się przepyszna woń bobu tonka, wanilii oraz piżma, sprawiając, że ten pudrowy zapach staje się wręcz uzależniający.

 

Skład:

Nuty głowy: gorzkie migdały, bergamotka, mandarynka

Nuty serca: figa, czerwona porzeczka

Nuty bazy: bób tonka, wanilia, piżmo

 

Rodzina zapachowa: orientalno-waniliowa

 

Nos: Jacques Fleur, Arthur Le Tourneur d'Ison, Karine Vinchon Spehner, Sidonie Lancesseur

 

Data powstania: 2012

TERRY DE GUNZBURG

 

By Terry to więcej niż marka.

Reprezentuje podpis i styl jednej kobiety, twórczyni kultowych produktów, takich jak Touche Éclat dla Yves Saint Laurent, która – wsłuchana w potrzeby kobiet – oferuje im wyjątkowe i zaawansowane technologicznie produkty. Gdy Terry mówi o makijażu, luksus to pierwsza rzecz, która przychodzi jej do głowy, zgodnie z jej definicją tego słowa:

„Luksus to to, co rzadkie, stworzone starannie i z wielką dbałością, wyrażające prawdziwą znajomość tematu”.

 

Unikatowość, kreatywność, wykonanie, spójność i nowoczesność są więc głównymi składnikami jej marki. Terry wyraża swoje wartości oraz umiejętności, tworząc najbardziej innowacyjne formuły z zastosowaniem zaawansowanych technologii. Formuły te zawierają najbardziej unikatowe składniki aktywne oraz najbardziej drogocenne pryzmy korygujące i pigmenty, cenione za wyjątkowy efekt rozświetlający oraz komfort dla skóry.