CLARINS MULTI ACTIVE NIGHT Przeciwzmarszczkowy krem na noc dla cery normalnej i mieszana 50ML

KREM NA NOC

pielęgnacja przeciw pierwszym oznakom starzenia się skóry

 

cera normalna, mieszana

 

Zobacz pozostałe propozycje

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 3725
  • Producent: CLARINS
  • Dostępność: Dostępny

  • 335,00 zł 310,00 zł / szt.
  • 50 ml ( 620,00 zł za 100 ml )
  • szt.

U nas kupujesz bezpiecznie. Mamy ponad 20 lat doświadczenia.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Zbyt krótkie noce, a może niespokojny sen... Stres i permanentny niedobór snu potrafią odcisnąć bolesne piętno na skórze Twojej twarzy. Czas na zmiany - odkryj z marką Clarins niezawodną pielęgnację na noc, która zapewni Twojej skórze niezbędny odpoczynek i sprawi, że po przebudzeniu będzie gładka i sprężysta! To pielęgnacja szyta na miarę dla Kobiet na co dzień stawiających czoła wielu wyzwaniom.

 

Formuła kremu Multi Active Nuit została wzbogacona o ekstrakt z organicznego maku kalifornijskiego, który posiada właściwości regenerujące i pomaga nam zwalczać pierwsze oznaki starzenia się skóry. To krem anti-aging, który wygładzi i odżywki Twoją skórę, pozostawiając jej wypoczęty i młodszy wygląd. Krem posiada kompleks Anti-pollution, który zapewnia nam ochronę skóry przed negatywnymi skutkami zanieczyszczenia środowiska.

 

Zacznij już dziś, cel - tryskająca młodością cera każdego dnia i przez długie lata !

 

 

Korzyści w pigułce:

  • Twoja skóra jest odżywiona i jędrna
  • Zmęczenie na twarzy jest zdecydowanie mniej widoczne
  • Twoja cera jest promienna
  • Pierwsze zmarszczki są zdecydowanie wygładzone

 

Rodzaj skóry: skóra normalna, mieszana

 

Konsystencja: krem

 

Sposób stosowania: Krem stosujemy wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, poprzez delikatne uciskanie go od środka twarzy do zewnątrz. W celu zwiększenia efektu anti-aging, zalecamy stosowanie serum Double Serum, tuż przed nałożeniem kremu

Dziki oset

chroni i przedłuża młodość skóry

SKŁAD*: AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, ISONONYL ISONONANOATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, CETEARYL ALCOHOL, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, PROPANEDIOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, PARFUM/FRAGRANCE, CETEARYL GLUCOSIDE, DIMETHICONE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, DIPSACUS SYLVESTRIS EXTRACT, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TOCOPHERYL ACETATE, CELLULOSE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYALURONATE, ALCOHOL, ESCHSCHOLTZIA CALIFORNICA FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, ACTINIDIA CHINENSIS (KIWI) FRUIT EXTRACT, BUTYLENE GLYCOL, DIOSPYROS MESPILIFORMIS LEAF EXTRACT, MALTODEXTRIN, TETRASODIUM EDTA, SANICULA EUROPAEA EXTRACT, PHENOXYETHANOL, LAPSANA COMMUNIS FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, SODIUM CITRATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, GLYCOLIC ACID, LACTIC ACID, MARIS SAL/SEA SALT/SEL MARIN, POLYVINYL ALCOHOL, COPPER PALMITOYL HEPTAPEPTIDE-14, HEPTAPEPTIDE-15 PALMITATE [V2802A]

*nasze formuły mogą się zmieniać, przejdź do listy składników na opakowaniu, która jako jedyna jest wiarygodna.


CLARINS

 

Nr 1 w Europie w kategorii luksusowych produktów pielęgnacyjnych*

Marka Clarins powstała z pasji jednego człowieka - Jacques Courtin-Clarinsa do kobiecego piękna.

 

W 1954 roku otworzył on Instytut Piękna, gdzie rozwinął pionierskie zabiegi na bazie naturalnych ekstraktów roślinnych, a jego firma była pierwszą, firmą kosmetyczną, która koncentrowała się na wykorzystaniu wyciągów roślinnych w swych produktach. Marka szybko stała się liderem pielęgnacji skóry we Francji (1980) i w Europie (1990), a salony Clarinsa odniosły wielki sukces. Do sukcesu marki przyczynił się również fakt, że marka za swój priorytet stawia w inwestowanie w badania naukowe i rozwój.

Obecnie firma Clarins jest jedną z wiodących firm na rynku kosmetyków selektywnych w Europie i należy do grupy Clarins Group. Firma działa z powodzeniem na rynkach pozaeuropejskich, w obu Amerykach, Afryce i Azji.

 

Clarins to więcej niż marka. Odwiedź ogrody, w których uprawiamy wykorzystywane przez nas rośliny,

poznaj nasza rodzinę i odkryj kim dla nas jesteś.

 

* Źródło: NPD BeautyTrends, łączna sprzedaż w 4 krajach: Francja, Włochy, Hiszpania (Półwysep) i Wielka Brytania, produkty do pielęgnacji skóry sprzedawane w sklepach perfumeryjnych prestiżowych marek, sprzedaż w 2012 roku.