CLARINS MEN PRZECIWZMARSZCZKOWY BALSAM DO TWARZY ClarinsMen Line-Control Balm 50ML

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 3608
  • Producent: CLARINS
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • 265,00 zł 212,00 zł / szt.
  • 50 ml ( 424,00 zł za 100 ml )

Pielęgnacja dla mężczyzn przeciw zmarszczkom i utracie jędrności.

 

CLARINS U NAS ZAWSZE - 20% !

 

Twoja skóra zaczyna tracić jędrność? Podwójny podbródek? Nawilżająca pielęgnacja przywróci Twojej skórze młodszy wygląd, a Tobie doskonałe samopoczucie! W widoczny sposób redukuje zmarszczki i bruzdy oraz ujędrnia skórę. Rysy twarzy są wyraźnie naciągnięte. Produkt dostępny w dwóch wersjach: w emulsji o komfortowej konsystencji oraz w kremie opracowanym specjalnie dla cery suchej.
  • Redukuje zmarszczki i bruzdy
  • Ujędrnia skórę i wyraźnie naciąga rysy twarzy
  • Zawiera kompleks Anti-Pollution
  •  

SPOSÓB STOSOWANIA

Stosuj rano i wieczorem, delikatnie wmasowując w oczyszczoną skórę twarzy i szyi.

CLARINS

 

Nr 1 w Europie w kategorii luksusowych produktów pielęgnacyjnych*

Marka Clarins powstała z pasji jednego człowieka - Jacques Courtin-Clarinsa do kobiecego piękna.

 

W 1954 roku otworzył on Instytut Piękna, gdzie rozwinął pionierskie zabiegi na bazie naturalnych ekstraktów roślinnych, a jego firma była pierwszą, firmą kosmetyczną, która koncentrowała się na wykorzystaniu wyciągów roślinnych w swych produktach. Marka szybko stała się liderem pielęgnacji skóry we Francji (1980) i w Europie (1990), a salony Clarinsa odniosły wielki sukces. Do sukcesu marki przyczynił się również fakt, że marka za swój priorytet stawia w inwestowanie w badania naukowe i rozwój.

Obecnie firma Clarins jest jedną z wiodących firm na rynku kosmetyków selektywnych w Europie i należy do grupy Clarins Group. Firma działa z powodzeniem na rynkach pozaeuropejskich, w obu Amerykach, Afryce i Azji.

 

Clarins to więcej niż marka. Odwiedź ogrody, w których uprawiamy wykorzystywane przez nas rośliny,

poznaj nasza rodzinę i odkryj kim dla nas jesteś.

 

* Źródło: NPD BeautyTrends, łączna sprzedaż w 4 krajach: Francja, Włochy, Hiszpania (Półwysep) i Wielka Brytania, produkty do pielęgnacji skóry sprzedawane w sklepach perfumeryjnych prestiżowych marek, sprzedaż w 2012 roku.