CLARINS MASCARA WONDER PERFECT 4D Pogrubiający i podkręcający tusz do rzęs Noir black

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 3560
  • Producent: CLARINS
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • 135,00 zł 108,00 zł / szt.
  • 8 ml ( 13,50 zł za 1 ml )

TUSZ DO RZĘS PANORAMICZNY 4D - EFEKT SZTUCZNYCH RZĘS

 

CLARINS U NAS ZAWSZE - 20% !

 

Rzęsy w jednej chwili są wyraźnie pogrubione i nabierają intensywnego, długotrwałego koloru. Tusz do Rzęs Wonder Perfect Mascara 4D dba o cztery wymiary perfekcyjnych rzęs: długość, objętość, podkręcenie, perfekcyjne krycie. 

 

Jednocześnie również pielęgnuje i przyczynia się do wzrostu długości i objętości rzęs. Widoczne efekty dzień po dniu.

 

KORZYŚCI:

  • Nadaje rzęsom oszałamiającej objętości
  • Rzęsy są spektakularnie wydłużone
  • Rzęsy są doskonale podkręcone
  • Dokładnie pokrywa wszystkie rzęsy
CLARINS

 

Nr 1 w Europie w kategorii luksusowych produktów pielęgnacyjnych*

Marka Clarins powstała z pasji jednego człowieka - Jacques Courtin-Clarinsa do kobiecego piękna.

 

W 1954 roku otworzył on Instytut Piękna, gdzie rozwinął pionierskie zabiegi na bazie naturalnych ekstraktów roślinnych, a jego firma była pierwszą, firmą kosmetyczną, która koncentrowała się na wykorzystaniu wyciągów roślinnych w swych produktach. Marka szybko stała się liderem pielęgnacji skóry we Francji (1980) i w Europie (1990), a salony Clarinsa odniosły wielki sukces. Do sukcesu marki przyczynił się również fakt, że marka za swój priorytet stawia w inwestowanie w badania naukowe i rozwój.

Obecnie firma Clarins jest jedną z wiodących firm na rynku kosmetyków selektywnych w Europie i należy do grupy Clarins Group. Firma działa z powodzeniem na rynkach pozaeuropejskich, w obu Amerykach, Afryce i Azji.

 

Clarins to więcej niż marka. Odwiedź ogrody, w których uprawiamy wykorzystywane przez nas rośliny,

poznaj nasza rodzinę i odkryj kim dla nas jesteś.

 

* Źródło: NPD BeautyTrends, łączna sprzedaż w 4 krajach: Francja, Włochy, Hiszpania (Półwysep) i Wielka Brytania, produkty do pielęgnacji skóry sprzedawane w sklepach perfumeryjnych prestiżowych marek, sprzedaż w 2012 roku.