GRAFICZNY EYELINER
Makijaż graficzny, kocie oko czy spojrzenie sarny? Wodoodporny Eyeliner Graphik Ink pozwoli Ci wyrazić Twój charakter. Precyzyjna, łatwa w aplikacji, cienka końcówka, pozwoli Ci namalować kreskę, jakiej pragniesz.
Czyste pigmenty "carbon black" chwytają światło, nadając głębi intensywnej czerni eyelinera. Twoje spojrzenie jest pełne intensywności, a makijaż długotrwały, bez potrzeby retuszu w ciągu dnia.
• Intensywna czerń chwytająca światło
• Precyzja aplikacji
• Niezwykle praktyczny liner w postaci pisaka
• Trwałość makijażu, który nie rozmazuje się
• Łatwy demakijaż
SPOSÓB STOSOWANIA
Aplikuj na górną powiekę, aby uzyskać klasyczny efekt. Dla bardziej intensywnego makijażu, dodaj kreskę na dolnej powiece.
CLARINS |
Marka Clarins powstała z pasji jednego człowieka - Jacques Courtin-Clarinsa do kobiecego piękna.
W 1954 roku otworzył on Instytut Piękna, gdzie rozwinął pionierskie zabiegi na bazie naturalnych ekstraktów roślinnych, a jego firma była pierwszą, firmą kosmetyczną, która koncentrowała się na wykorzystaniu wyciągów roślinnych w swych produktach. Marka szybko stała się liderem pielęgnacji skóry we Francji (1980) i w Europie (1990), a salony Clarinsa odniosły wielki sukces. Do sukcesu marki przyczynił się również fakt, że marka za swój priorytet stawia w inwestowanie w badania naukowe i rozwój.
Obecnie firma Clarins jest jedną z wiodących firm na rynku kosmetyków selektywnych w Europie i należy do grupy Clarins Group. Firma działa z powodzeniem na rynkach pozaeuropejskich, w obu Amerykach, Afryce i Azji.
Clarins to więcej niż marka. Odwiedź ogrody, w których uprawiamy wykorzystywane przez nas rośliny,
poznaj nasza rodzinę i odkryj kim dla nas jesteś.
* Źródło: NPD BeautyTrends, łączna sprzedaż w 4 krajach: Francja, Włochy, Hiszpania (Półwysep) i Wielka Brytania, produkty do pielęgnacji skóry sprzedawane w sklepach perfumeryjnych prestiżowych marek, sprzedaż w 2012 roku.