CAROLINA HERRERA GOOD GIRL LEGERE Woda perfumowana 80ML

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 3051
  • Producent: CAROLINA HERRERA
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • 499,00 zł 429,00 zł / szt.
  • 80 ml ( 536,25 zł za 100 ml )

WODA PERFUMOWANA

Good Girl Eau de Parfum stał się klasykiem i jednym z najlepiej sprzedających się zapachów na świecie. Carolina Herrera pragnie powtórzyć ten sukces, prezentując nowy typ jaśminu w kompozycji Eau de Parfum Légère: jaśmin Sambac Imperial, łagodniejszy kwiat o wyjątkowo wysokiej jakości. 
Stuknięcie obcasa jej szpilki rozbrzmiewa ciemną nocą, którą rozświetlają drapacze chmur. GOOD GIRL jest w drodze, swobodnie i uwodzicielsko zmierza ku dzielnicy Upper East Side (Manhattan). Jest mistrzynią swojej nowej dwoistości - niebywale kobieca i wyrazista; zmysłowa i zuchwała; niezależna i nieustraszona; niezwykle promienna i intrygująca.

Nuta głowy: drewno sandałowe
Nuta serca: kwiaty - ylang ylang, jaśmin
Nuta bazy: absolut bobu tonka

CAROLINA HERRERA

 

„Tajemniczość to jedna z najważniejszych cech, jakie posiada kobieta.  Kobieta, która przypomina otwartą książkę jest nudna.”

-Carolina Herrera

Historię Domu Carolina Herrera tworzą silne, niezależne i kreatywne kobiety. Założony 35 lat temu, przez ikonę mody i legendarną muzę - Carolinę Herrera, Dom Herrera określa i uosabia nowoczesną elegancję i swobodny, niewystudiowany styl kobiet na całym świecie. Wrażliwość, która wychodzi poza ramy określonego miasta czy kultury, postawę inspirowaną wspaniałą energią i kreatywnością Nowego Jorku. Carolina Herrera pobudza wyobraźnię i marzenia kobiet na całym świecie.

Ubrania sygnowane marką Caroliny Herrery rozchwytywane są przez największe gwiazdy Hollywood. Jej suknie nosiły m.in. Jackie Kennedy Onassis, Renee Zelwegeer czy Adriana Lima.

_____________________________

Dzieciństwo i lata młodości

Elegancja, glamour i ponadczasowość. Dwie osobowości stojące za uznaną marką: matka i córka. Obydwie czerpią inspirację z wielkomiejskiej, przyciągającej atmosfery Nowego Jorku. Kreacje modowe i zapachowe pod marką Carolina Herrera są prawdziwymi współczesnymi i nieprzemijającymi klasykami. Styl marki, elegancki i zmysłowy, łączy wyrafinowanie z inspiracją południowo-amerykańską, szczególnie na wiodącej linii zapachów "212".

Carolina Herrera, a właściwie María Carolina Josefina Pacanins y Niño, urodziła się w Caracas, stolicy Wenezueli, 9 stycznia 1939 r. jako córka pilota samolotów i pracownicy fabryki. W szkole podstawowej interesowała się sportem. W wieku trzynastu lat, wraz z babcią wybrały się na pokaz mody hiszpańskiego projektanta – Cristobala Balenciaga. To właśnie to wydarzenie miało wielki wpływ na przyszłą karierę Caroliny. Po ukończeniu szkoły średniej rozpoczęła studia na kierunku biochemii. W wieku 18 lat wyszła za mąż za biznesmana, Guillermo Behrens Tello. Owocem tego małżeństwa są dwie córki: Mercedes oraz Ana Luisa. Niestety sielanka w związku nie trwała zbyt długo, gdyż para rozwiodła się już siedem lat później. W 1968 roku Carolina ponownie wyszła za mąż, tym razem za Reinaldo Herrera Guevara, koordynatora kluczowych projektów “Vanity Fair”. Wspólnie para doczekała się dwóch córek (Carolina Adriana i Patricia Cristina). Jako żona Reinalda, Carolina Herrera dwukrotnie została uznana za najbardziej stylową kobietę w Wenezueli. Zachęcona zdobytymi wyróżnieniami, postanowiła spróbować swoich sił w roli projektantki mody. Szybko stała się muzą wielu artystów, m. in. Andy’ego Warhola, który w 1979 roku namalował jej słynny portret w czerwonych kolczykach.

 

Powstanie i początki marki

W 1980 roku rodzina Herrera przeprowadziła się do Nowego Jorku. Marka sygnowana tym nazwiskiem powstała rok później, dzięki wielkiemu wsparciu Diany Vreeland, ówczesnej edytor Vogue’a. W tym samym roku miał również miejsce pierwszy pokaz mody na Mercedes-Benz Fashion Week w Nowym Jorku, którego główną projektantką była Carolina. Prezentacja kolekcji odniosła wielki sukces, a luksusowe i eleganckie stroje przyciągnęły publiczność. Ciekawostką jest, że po wybiegu w ubraniach Caroliny szła przyszła supermodelka, ciemnoskóra Iman.

Kolejnymi etapami rozwoju firmy było zaprezentowanie kolekcji futer, a następnie linii sukien ślubnych. W 1986 roku, Carolina zaprojektowała suknię ślubną dla Caroline Kennedy – córki Jacqueline, zapewniając sobie tym samym międzynarodową sławę.

Dwa lata później Dom Mody Herrera wypuścił pierwszą linę perfum „Carolina Herrera”, zainspirowaną wspomnieniami z dzieciństwa projektantki, w której dominuje zapach jaśminu.

 

Rodzinny biznes

W 1997 roku do zespołu Caroliny Herrery dołączyła jej córka, Carolina Adriana, która zaczęła pełnić funkcję jej osobistej asystentki. Zainspirowana twórczością matki, postanowiła wydać kolekcję akcesoriów i perfum. W tym samym czasie na rynku pojawił się legendarny zapach „Carolina Herrera 212”.

W 2000 roku w Nowym Jorku zostaje otwarty pierwszy ekskluzywny butik. Rok później projektantka wypuszcza nowa linię akcesoriów ze skóry oraz stylowych okularów. W 2004 roku marka zostaje wyróżniona nagrodą Rady Projektantów Mody Ameryki w kategorii najlepszego projektanta odzieży w Ameryce.

W 2012 roku marka Carolina Herrera i CH Carolina Herrera ma na swoim koncie 18 butików na całym świecie, zaś kolekcje według jej projektów znajdują się w 280 sklepach w 104 krajach.

 

Carolina Herrera obecnie

Od czasu debiutu w 1981 roku, nieskazitelny gust i elegancja stały się znakiem rozpoznawczym projektów sygnowanych nazwiskiem Herrera. Marka stała się liderem nie tylko w Hiszpanii, ale również w całej Europie, a także na Bliskim Wschodzie. O jej ubrania zabiegają najwięksi celebryci oraz gwiazdy Hollywood. Perfumy Caroliny Herrery zaliczane są z kolei do pierwszej dziesiątki najbardziej popularnych i ekskluzywnych zapachów na świecie.

Każda kobieta znajdzie w jej kolekcjach coś dla siebie. Sukienki koktajlowe, które są niezwykle eleganckie i kobiece nadają się na każdą okazję. Projektantka od zawsze kochała mocne i wyraziste kolory. Tak pozostało do dziś.

W ofercie marki są też oczywiście suknie ślubne. Zachwycające, piękne, klasyczne – przeglądając kolekcję projektantki, można odnieść wrażenie, że czyta się w myślach przyszłych panien młodych. Bez wątpienia na uwagę zasługują też okulary i wszelkie inne dodatki, które sygnowane są nazwiskiem Herrery. 

W roku 2016 marka wypuściła zapach GOOD GIRL - który uznano bezapelacyjnie za DOSKONAŁOŚĆ ROKU 2016, flakon przedstawia uosobienie elegancji kobiety - bucik w kształcie szpilki !