CAROLINA HERRERA 212 MEN Woda toaletowa 100ML *RABAT - 50% !

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 3790
  • Producent: CAROLINA HERRERA
  • Kod producenta: 8411061341605
  • Dostępność: Dostępny
  • szt.
  • 399,00 zł 229,00 zł / szt.
  • 100 ml ( 229,00 zł za 100 ml )

WODA TOALETOWA ATOMIZER

 

*RABAT - 50% !

Zapach Carolina Herrera 212 MEN przeznaczony jest dla mężczyzny kochającego miasto, podążającego za trendami mody i czującego się wszędzie dobrze. Carolina Herrera zawarła w nim swoją fascynację Nowym Jorkiem. Powstały zapach jest męski i zmysłowy. Dla osoby młodej, z klasycznym poczuciem smaku.

212 for Men: idealny zapach dla młodego, dynamicznego, inteligentnego mężczyzny, zanurzonego w zmieniającym się świecie, na czasie z aktualnymi trendami mody, ale posiadającego pewne niezmienne wartości: dla nowoczesnego mężczyzny z klasyczną duszą.Dla mężczyzny zadowolonego z siebie, męskiego, jednocześnie wrażliwego, z poczuciem humoru.Zapach łączy w sobie energię cytrusów, subtelną zmysłowość drzewa sandałowego, piżma oraz powiew zielonego pieprzu i imbiru.Nowoczesny metalowy flakon z magnetycznym korkiem i transparentnymi cyframi pozwalającymi dostrzec zawartość.

To kompozycja dająca zmysłowe, niepowtarzalne wrażenie. Zapach został stworzony z myślą o młodych, wielkomiejskich dżentelmenach, znajdujących prawdziwą przyjemność w obcowaniu z ekonomią, finansami, a także współczesną i klasyczną sztuka. Subtelny, indywidualny dla każdego rodzaju skóry zapach, skomponowany z cytrusów, ziół i egzotycznych drzew, zamknięto w nowoczesnym flakonie charakterystycznym dla linii 212.

 

NUTY ZAPACHOWE:

Nuty głowy: zielone liście cytrusów, świeżo skoszona trawa, przyprawy

Nuty serca: imbir, zielony pieprz, płatki gardenii

Nuty bazowe: drewno sandałowe, transparentne piżmo

CAROLINA HERRERA

 

„Tajemniczość to jedna z najważniejszych cech, jakie posiada kobieta.  Kobieta, która przypomina otwartą książkę jest nudna.”

-Carolina Herrera

Historię Domu Carolina Herrera tworzą silne, niezależne i kreatywne kobiety. Założony 35 lat temu, przez ikonę mody i legendarną muzę - Carolinę Herrera, Dom Herrera określa i uosabia nowoczesną elegancję i swobodny, niewystudiowany styl kobiet na całym świecie. Wrażliwość, która wychodzi poza ramy określonego miasta czy kultury, postawę inspirowaną wspaniałą energią i kreatywnością Nowego Jorku. Carolina Herrera pobudza wyobraźnię i marzenia kobiet na całym świecie.

Ubrania sygnowane marką Caroliny Herrery rozchwytywane są przez największe gwiazdy Hollywood. Jej suknie nosiły m.in. Jackie Kennedy Onassis, Renee Zelwegeer czy Adriana Lima.

_____________________________

Dzieciństwo i lata młodości

Elegancja, glamour i ponadczasowość. Dwie osobowości stojące za uznaną marką: matka i córka. Obydwie czerpią inspirację z wielkomiejskiej, przyciągającej atmosfery Nowego Jorku. Kreacje modowe i zapachowe pod marką Carolina Herrera są prawdziwymi współczesnymi i nieprzemijającymi klasykami. Styl marki, elegancki i zmysłowy, łączy wyrafinowanie z inspiracją południowo-amerykańską, szczególnie na wiodącej linii zapachów "212".

Carolina Herrera, a właściwie María Carolina Josefina Pacanins y Niño, urodziła się w Caracas, stolicy Wenezueli, 9 stycznia 1939 r. jako córka pilota samolotów i pracownicy fabryki. W szkole podstawowej interesowała się sportem. W wieku trzynastu lat, wraz z babcią wybrały się na pokaz mody hiszpańskiego projektanta – Cristobala Balenciaga. To właśnie to wydarzenie miało wielki wpływ na przyszłą karierę Caroliny. Po ukończeniu szkoły średniej rozpoczęła studia na kierunku biochemii. W wieku 18 lat wyszła za mąż za biznesmana, Guillermo Behrens Tello. Owocem tego małżeństwa są dwie córki: Mercedes oraz Ana Luisa. Niestety sielanka w związku nie trwała zbyt długo, gdyż para rozwiodła się już siedem lat później. W 1968 roku Carolina ponownie wyszła za mąż, tym razem za Reinaldo Herrera Guevara, koordynatora kluczowych projektów “Vanity Fair”. Wspólnie para doczekała się dwóch córek (Carolina Adriana i Patricia Cristina). Jako żona Reinalda, Carolina Herrera dwukrotnie została uznana za najbardziej stylową kobietę w Wenezueli. Zachęcona zdobytymi wyróżnieniami, postanowiła spróbować swoich sił w roli projektantki mody. Szybko stała się muzą wielu artystów, m. in. Andy’ego Warhola, który w 1979 roku namalował jej słynny portret w czerwonych kolczykach.

 

Powstanie i początki marki

W 1980 roku rodzina Herrera przeprowadziła się do Nowego Jorku. Marka sygnowana tym nazwiskiem powstała rok później, dzięki wielkiemu wsparciu Diany Vreeland, ówczesnej edytor Vogue’a. W tym samym roku miał również miejsce pierwszy pokaz mody na Mercedes-Benz Fashion Week w Nowym Jorku, którego główną projektantką była Carolina. Prezentacja kolekcji odniosła wielki sukces, a luksusowe i eleganckie stroje przyciągnęły publiczność. Ciekawostką jest, że po wybiegu w ubraniach Caroliny szła przyszła supermodelka, ciemnoskóra Iman.

Kolejnymi etapami rozwoju firmy było zaprezentowanie kolekcji futer, a następnie linii sukien ślubnych. W 1986 roku, Carolina zaprojektowała suknię ślubną dla Caroline Kennedy – córki Jacqueline, zapewniając sobie tym samym międzynarodową sławę.

Dwa lata później Dom Mody Herrera wypuścił pierwszą linę perfum „Carolina Herrera”, zainspirowaną wspomnieniami z dzieciństwa projektantki, w której dominuje zapach jaśminu.

 

Rodzinny biznes

W 1997 roku do zespołu Caroliny Herrery dołączyła jej córka, Carolina Adriana, która zaczęła pełnić funkcję jej osobistej asystentki. Zainspirowana twórczością matki, postanowiła wydać kolekcję akcesoriów i perfum. W tym samym czasie na rynku pojawił się legendarny zapach „Carolina Herrera 212”.

W 2000 roku w Nowym Jorku zostaje otwarty pierwszy ekskluzywny butik. Rok później projektantka wypuszcza nowa linię akcesoriów ze skóry oraz stylowych okularów. W 2004 roku marka zostaje wyróżniona nagrodą Rady Projektantów Mody Ameryki w kategorii najlepszego projektanta odzieży w Ameryce.

W 2012 roku marka Carolina Herrera i CH Carolina Herrera ma na swoim koncie 18 butików na całym świecie, zaś kolekcje według jej projektów znajdują się w 280 sklepach w 104 krajach.

 

Carolina Herrera obecnie

Od czasu debiutu w 1981 roku, nieskazitelny gust i elegancja stały się znakiem rozpoznawczym projektów sygnowanych nazwiskiem Herrera. Marka stała się liderem nie tylko w Hiszpanii, ale również w całej Europie, a także na Bliskim Wschodzie. O jej ubrania zabiegają najwięksi celebryci oraz gwiazdy Hollywood. Perfumy Caroliny Herrery zaliczane są z kolei do pierwszej dziesiątki najbardziej popularnych i ekskluzywnych zapachów na świecie.

Każda kobieta znajdzie w jej kolekcjach coś dla siebie. Sukienki koktajlowe, które są niezwykle eleganckie i kobiece nadają się na każdą okazję. Projektantka od zawsze kochała mocne i wyraziste kolory. Tak pozostało do dziś.

W ofercie marki są też oczywiście suknie ślubne. Zachwycające, piękne, klasyczne – przeglądając kolekcję projektantki, można odnieść wrażenie, że czyta się w myślach przyszłych panien młodych. Bez wątpienia na uwagę zasługują też okulary i wszelkie inne dodatki, które sygnowane są nazwiskiem Herrery. 

W roku 2016 marka wypuściła zapach GOOD GIRL - który uznano bezapelacyjnie za DOSKONAŁOŚĆ ROKU 2016, flakon przedstawia uosobienie elegancji kobiety - bucik w kształcie szpilki !