LALIQUE LION Woda toaletowa 125ML

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 2577
  • Producent: LALIQUE
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • 375,00 zł 299,00 zł / szt.
  • 125 ml ( 239,20 zł za 100 ml )

WODA TOALETOWA

Lion

 

Zapach, wprowadzony na rynek w 1997 roku. Wyjątkowy, mający charakter.Ta oryginalna linia zapachowa wskrzesza wspomnienie serii samochodowych maskotek artysty René Lalique. Lew przywołuje na myśl męską szlachetność, ducha rywalizacji oraz tryumf zwycięstwa. Mocny i jednocześnie świeży, urzekający, doskonale obrazuje naturę eleganckich, lubiących wyzwania mężczyzn.

Orientalno-drzewna kompozycja intryguje i zaskakuje niebanalnym połączeniem bergamotki sycylijskiej, mandarynki, lawendy, jaśminu, ambry, paczuli, drzewa sandałowego i wanilii.Zapach bardzo elegancki, męski- stworzony dla gentlemana.Mocny a jednocześnie świeży i urzekający  doskonale obrazuje naturę eleganckich, lubiących wyzwania mężczyzn. Orientalno-drzewna kompozycja intryguje i zaskakuje niebanalnym połączeniem bergamotki sycylijskiej, mandarynki, lawendy, jaśminu, ambru, paczuli, drzewa sandałowego i wanilii... Lalique pour Homme Lion, to zapach który idealnie współgra z wyjątkowymi okazjami.


Skład:
Nuty głowy: rozmaryn, lawenda, mandarynka, grejprut, bergamotka, tangeryna, pomelo

Nuty serca: irys, jaśmin, konwalia, cerd

Nuty bazy: drzewo sandałowe, ambra, paczula, wanilia, mech dębowy

 

Rodzina zapachowa: orientalno-drzewna

 

Nos: Maurice Roucel

 

Data powstania: 1997

LALIQUE


Marka Lalique to niezaprzeczalny symbol piękna i elitarnego luksusu.

Imperium kryształów, biżuterii i zmysłowych perfum zamkniętych w niepowtarzalnych flakonach. Firma powstała już w XIX wieku dzięki uporowi i talentowi francuskiego architekta i projektanta Rene Lalique’a, który w ciągu kilku dekad zrewolucjonizował konformistyczne podejście do sztuki zdobywając uznanie szacownej i zamożnej klienteli. Lalique nie obawiał się artystycznych eksperymentów. Kreował w sposób kontrowersyjny i bezkompromisowo oryginalny. O współpracę z artystą zabiegali najwięksi perfumiarze i giganci przemysłu motoryzacyjnego. Dla pierwszych, jak choćby Coty’ego czy Guerlain’a, tworzył flakony perfum niczym dzieła sztuki, dla drugich projektował kryształowe maskotki zdobiące maski limuzyn Bentley’a czy Rolse Royce’a. Po dziś dzień symbolem marki jest kryształ. Satynowy, szkliście transparentny, mleczny czy barwiony, w każdej z odsłon kunsztownie ozdabia kolekcje akcesoriów wnętrzarskich, biżuterii oraz ekskluzywnych linii kosmetycznych.

 

Uwielbienie dla sztuki, kontrastowe zestawienia, a przede wszystkim bogactwo form sprawiły, że do dziś prace Lalique'a uznawane są przez koneserów na całym świecie za dzieła sztuki użytkowej. 


W oparciu o wieloletnie dziedzictwo mistrzowskiego rzemiosła i o dawne projekty René Lalique'a marka LALIQUE produkuje dzisiaj:

  • zapachy dla kobiet i mężczyzn, edycje limitowane zapachów w kolekcjonerskich flakonach inspirowanych dawnymi projektami założyciela marki, perfumy w kryształowych flakonach i ekskluzywnych oprawach,
  • biżuterię,
  • galanterię,
  • kryształy i porcelanę.