KERASTASE CHRONOLOGISTE THERMIQUE Krem termiczny do włosów 150ML

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 184
  • Producent: KERASTASE
  • Kod producenta: 3474636874033
  • Dostępność: Dostępny
  • szt.
  • 165,00 zł / szt.
  • 150 ml ( 110,00 zł za 100 ml )

KREM DO STYLIZACJI BEZ SPŁUKIWANIA

TERMOOCHRONA WŁOSÓW DO 230°C

24-GODZINNA OCHRONA PRZED PUSZENIEM

 

Zobacz pozostałe produkty z serii

 

Produkt chroniący przed szkodliwym działaniem urządzeń do stylizacji i poprawiający teksturę włosów. Kwas hialuronowy, Abyssine i witamina E pomagają zrewitalizować skórę głowy i włosy. Thermique Chronologiste chroni włosy przed temperaturą nawet do 230°C i zapewnia 24-godzinną ochronę przed puszeniem. Produkt termiczny ułatwia stylizację, nadając włosom upiększające i wygładzające wykończenie oraz zdrowy wygląd. 

 

Produkt bez spłukiwania, który poprawia teksturę włosów i je chroni:

  • Poprawa tekstury włosów
  • Domknięcie łusek włosów
  • Ochrona przed wysoką temperaturą (Ochrona przed temperaturą rzędu 230°C*)
  • Łatwiejsza stylizacja 
  • 24-godzinna ochrona przed puszeniem się przy 80% wilgotności powietrza*

 

GŁÓWNE SKŁADNIKI

Kwas hialuronowy

  • Nawilża i nawadnia skórę głowy oraz włosy.
  • Wypełnia włókna nadając włosom objętości.

Cząsteczka Abyssine

  • Wzmacnia i rewitalizuje włosy.
  • Zapewnia wyjątkowy połysk.

Witamina B

  • Ma właściwości antyoksydacyjne pomagają chronić przed czynnikami zewnętrznymi.
  • Chroni przed działaniem światła UV, zanieczyszczeniem i wolnymi rodnikami.

 

Sposób użycia: Nałożyć na wilgotne włosy. Wysuszyć i wystylizować.

 

Pojemność: 150 ml

PEŁNY SKŁAD

*Badanie instrumentalne. Kąpiel + Maska

 

Kérastase


INDYWIDUALNIE DOBRANA PIELĘGNACJA DLA WYJĄTKOWYCH WŁOSÓW

 

Inspirując się stylem życia nowoczesnej kobiety oraz jej niepowtarzalnej natury, Kérastase nieustannie opracowuje produkty i zabiegi pielęgnacyjne dostosowane do jej indywidualnych potrzeb, by zaspokoić pragnienie pięknych włosów.

 

Kerastase jako marka fryzjerska istnieje od roku 1964. Mówiąc o zadbanych włosach, warto wspomnieć, że lata 60-te to nie był dobry czas dla włosów. Prym wiodły środki do stylizacji włosów, co było odbiciem mody tamtych czasów.

 

W latach 60-tych liczyła się fryzura, nie kondycja włosa.

 

Nic dziwnego, skoro tak prosta czynność, jak zwykłe mycie włosów nie cieszyła się wtedy zbytnią popularnością. Mycie włosów raz w tygodniu? Dla współczesnych kobiet jest to nie do pomyślenia, wówczas było to normą, a specjalistyczne preparaty do pielęgnacji włosów i skóry głowy można było nabyć jedynie w aptekach. W takich warunkach urodziła się marka Kerastase oferując nie tylko doskonałe kosmetyki do włosów, ale i proponując swym klientkom inny styl życia; Kosmetyki do włosów miały być według założycieli Kerastase nie tylko zwykłym szamponem, czy odżywką do włosów. Pionierzy marki walczyli o utożsamianie jej z relaksem, sensualną przyjemnością i fachowością fryzjerów stylistów pracujących na tych kosmetykach.

 

Klienta traktowano indywidualnie, dobierając każdemu własny program pielęgnacyjny. Było to istne novum – bowiem do tej pory fryzjerstwo traktowane było dość użytkowo.

 

Początkowo zabiegi pielęgnacyjne Kerastase wykonywane były jedynie u fryzjera: tutaj można było skorzystać z całej gamy środków do pielęgnacji włosów, dobranej ściśle do potrzeb  i problemów nie tylko włosów, ale i skóry głowy. Tak oczywiste dzisiaj założenie, że skóra głowy także odpowiada za stan naszych włosów, było niezwykle innowacyjnym jak na tamte czasy podejściem do tematu włosów i fryzur. Rytuały Kerastase i masaże skóry głowy, miały funkcję nie tylko relaksacyjną, ale działały stymulująco na cebulki włosów. Maski i odżywki do włosów to kolejny etap zaawansowanej pielęgnacji.

Używanie profesjonalnych kosmetyków Kerastase w domu było tylko kwestią czasu. Wizerunek nowoczesnej i zadbanej kobiety lansowany przez firmę trafił na niezwykle podatny grunt w efekcie czego Kerastase jest jednym z niewątpliwych liderów w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji włosów. Salony fryzjerskie i wielu stylistów na całym świecie korzysta z technologii jaką marka Kerastase zdołała wypracować przez ponad pół wieku działalności.

Kerastase należy do koncernu kosmetycznego L’oreal, dzięki czemu jest cały czas w czołówce, jeśli idzie o wysoce zaawansowaną technologię swych produktów. Rynek kosmetyczny jest specyficzną gałęzią przemysłu, która musi się ciągle rozwijać, oferując swym klientom coraz to ciekawsze rozwiązania. Dlatego Kerastase opracowuje ciągle nowe linie i specjalistyczne produkty pielęgnacyjne dostosowane do potrzeb każdego rodzaju włosów.