GUCCI GUILTY ABSOLUTE POUR FEMME Woda perfumowana 50ML

WODA PERFUMOWANA

Do zakupu otrzymasz w prezencie Żel pod prysznic Gucci Guilty Absolute Pour Femme (50 ml).

Zobacz pozostałe propozycje

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 395
  • Producent: GUCCI
  • Dostępność: Dostępny

  • 369,00 zł 300,00 zł / szt.
  • 50 ml ( 600,00 zł za 100 ml )
  • szt.

U nas kupujesz bezpiecznie. Mamy ponad 20 lat doświadczenia.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Rozmiar: flakon
Stężenie zapachu: woda perfumowana
Rodzina zapachowa: owocowe, szyprowe

Gucci Guilty Absolute Pour Femme to nietradycyjne perfumy damskie zostały stworzone z myślą o nowoczesnej kobiecie. Kolejna odsłona historii GuiltyNotGuilty odbiega od tradycyjnego modelu damskich zapachów, przechodząc od klasycznego szyprowo-kwiatowego do szyprowo-owocowego.

 

Trzy kluczowe składniki nadają nowe znaczenie zmysłowości i romantyzmu: soczysta jeżyna, która nadaje tajemniczy charakter, bogata i intensywna róża bułgarska oraz naturalny ekstrakt z cyprysika nutkajskiego (Goldenwood ™), unikalna i wielowymiarowa nuta drzewna o elementach ognia i skóry. Ten ostatni składnik jest także główną nutą w męskiej wersji zapachu Gucci Guilty Absolute Pour Homme, tworząc spójną linie pomiędzy damską i męską wersją zapachu.

 

Alberto Morillas połączył te trzy kluczowe składniki z bergamotką, paczulą i szarą ambrą, aby stworzyć głęboki, piżmowy i uzależniający zapach.


GUCCI

 

Guccio Gucci w 1921 roku założył włoski dom mody Gucci. W 1938 roku, w Rzymie otworzył swój pierwszy butik. Zajmował się głównie projektowaniem i niespełna 10 lat później stworzył torebkę bamboo, która podbiła serca kobiet i stała się najbardziej charakterystycznym produktem firmy. W 1953 roku, po śmierci założyciela firma przeszła w ręce sześciu synów. Jeden z nich, Aldo, otworzył pierwsze butiki Gucci w Nowym Jorku, Londynie i Paryżu.

W latach 60. pojawiło się logo firmy – znane dziś dwie splecione litery G. Ubrania i akcesoria marki nosiły już wtedy gwiazdy takie jak Grace Kelly i Jackie Kennedy. Mimo to, na początku lat 70. firma staje na skraju bankructwa. Przyczyną są nieustające spory rodzinne. Aldo postanawia wprowadzić do firmy swojego syna, tworząc w latach 80. odzdział perfum. Wkrótce marka pojawiła się na giełdzie. Tak naprawdę obecność na rynku zawdzięczała ona w tym czasie promującym ją znanym twarzom, m.in.  Audrey Hepburn.

Kiedy syn Aldo zaproponował stworzenie tańszej linii produktów, został wyklęty z rodziny. W tym czasie nazwisko Gucci nie schodziło z pierwszych stron gazet – bójki w rodzinie, a nawet rozprawy, w których ojciec został oskarżony przez syna dostarczały równie wiele materiałów „promocyjnych”, co nowe kolekcje.

Po wszystkich tych burzach, władza w firmie przeszła w ręce Maurizio Gucci, którego pragnieniem stało się zażegnanie sporów w rodzinie. Kluczem do dzisiejszego sukcesu stało się ustalenie przechodzenia udziałów w firmie i zatrudnienie zespołu profesjonalistów – od projektantów po kadrę zarządzającą. Dzisiaj Gucci jest przede wszystkim dobrze prosperującą firmą, a efekty, które obserwujemy na wybiegach są zasługą nie jednej a wielu osób.