MENARD TK LOTION Bogaty tonik do twarzy 150ML

BOGATY TONIK DO TWARZY

PRZY ZAKUPIE TEGO PRODUKTU OTRZYMASZ OD NAS BON NA NASTĘPNE ZAKUPY W WYSOKOŚCI 10ZŁ

 

Zobacz produkty uzupełniające

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 201
  • Producent: MENARD
  • Dostępność: Dostępny

  • 165,00 zł / szt.
  • 150 ml ( 110,00 zł za 100 ml )
  • szt.

U nas kupujesz bezpiecznie. Mamy ponad 20 lat doświadczenia.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Linia pielęgnacyjna TK Touch of Kindness - Dotyk Dobroci, została wydana w 2022 roku. Ma właściwości nawilżające, kojące i wygładzające. Z produktami linii TK zapewniamy sobie delikatną i miękką skórę twarzy. Głównym składnikiem produktów TK jest gardenia, reprezentująca radość i szczęście. Orzeźwiający, lekki i czarujący zapach produktów ma właściwości aromaterapeutyczne.

 

Piękno komfortu

Pielęgnacja, która napełnia Twoją skórę i serce radością. Rozpocznij swoją szczęśliwą rutynę kosmetyczną z TK.

 

TK Lotion to bogaty tonik, który przywraca komfort naszej skórze przez nawilżenie i odświeżenie. Pozostawia skórę twarzy gładką i miękką w dotyku.

 

Kluczowe składniki:

  • hydrolizowany ekstrakt z gardenii jaśminowatej
  • kwas hialuronowy

 

Korzyści w pigułce:

  • nawilża skórę i zapewnia jej gładkość oraz świeżość
  • swobodnie penetruje naszą skórę
  • nie zawiera sztucznych barwników
  • testowany alergologicznie

 

Sposób stosowania: Lotion TK aplikujemy rano i wieczorem jako kolejny krok pielęgnacji po oczyszczaniu naszej twarzy, czyli po zastosowaniu odpowiednio Pianki TK (rano) lub Kremu oczyszczającego TK i Pianki TK - wieczorem.

Odpowiednią ilość lotionu (około 1.5 do 2 ml) rozprowadzamy bezpośrednio dłońmi bądź przy użyciu płatków kosmetycznych na skórę twarzy, szyi oraz dekoltu.

 


MENARD

 

Japońska firma Menard Cosmetics od 1959 r. produkuje najwyższej jakości kosmetyki pielęgnacyjne.

Posiada fabryki w Japonii, Malezji i Chinach, a w swoim instytucie badawczym zatrudnia ponad 100 wybitnych naukowców. Znajduje się w czołówce największych firm kosmetycznych w Japonii. Z sukcesem podbija także europejskie i amerykańskie rynki.